Svarbi informacija apie darbą karantino metu Mieli klientai,
Informuojame apie pokyčius karantino metu.
Siuntos į LP EXPRESS terminalus
Kad siuntą gautumėte kuo greičiau, todėl užsipildžius siuntimo informacijoje pasirinktam LP EXPRESS terminalui, siunta bus nukreipiama į artimiausią laisvą LP EXPRESS siuntų terminalą. Gavėjai apie pokyčiai bus informuoti SMS žinute. Dėl didelio terminalų apkrovimo, siuntų peradresavimas į kitą pageidaujamą terminalą nevykdomas.
LP EXPRESS savitarnos terminalų siuntos pirmas 15 dienų saugomos logistikos centre, tada 15 dienų perduodamos saugoti Lietuvos paštui, o neatsiėmus per tą laiką jos grąžinamos siuntėjui.
Ar siunta bus saugoma pašte iki karantino pabaigos?
Siuntos pašto skyriuose saugomos iki 30 dienų. Jei karantino metu baigsis klientui skirtas laikas siuntos atsiėmimui, ji bus saugoma pašte (nebūtinai pašto skyriuje) ir bus išduodama klientui TIK karantinui pasibaigus. Tokios siuntos klientui bus išduodamos dar 30 dienų po karantino pabaigos. Jei ant siuntos yra nurodytas telefono numeris, Lietuvos paštas sieks įdėti siuntą į LP EXPRESS terminalą tam, kad klientas galėtų ją pasiimti jam patogiu metu be jokio žmogiškojo kontakto.
Kaip dirbs kurjeriai?
Kurjeriai dirbs pagal įprastą grafiką, bet turite galimybę su jais susiderinti, kad jūsų siunta būtų palikta jums patogiame LPEXPRESS terminale. Kurjerių teikiamos paslaugos privalo būti teikiamos lauke (jeigu klientas gyvena nuosavame name) arba daugiabučio laiptinėje (jeigu klientas gyvena daugiabutyje). Jei klientas yra saviizoliacijoje, nesutinka išeiti į lauką arba nesutinka, kad būtų aptarnautas, kurjeris informuoja jį, kad paslaugos suteikti negalės ir ji bus suteikta pasibaigus karantino laikotarpiui arba per įgaliotą asmenį. Kurjeriui draudžiama vaikščioti po siuntėjo/kliento patalpas. Jei siuntos nebus paruoštos atidavimui, laikantis saugaus didesnio nei 1 metras atstumo, kurjeris gali atsisakyti paimti siuntas.
Ar kurjeriai priims grynus pinigus?
Nuo kovo 18 dienos kurjeriai grynųjų pinigų nebepriima, bet sudarome visas galimybes atsiskaityti bankinėmis kortelėmis.
Ar reikia pasirašyti, kai kurjeris pristato prekes?
Karantino laikotarpiu, siekiant minimizuoti riziką kliento ir kurjerio sveikatai, kliento parašas neimamas. Kurjeris pristatęs siuntą gavėjui, per saugų atstumą (daugiau nei 1m.), gavėjo prašo parodyti asmens dokumentą, t.y. ID kortelė/pasas/vairuotojo pažymėjimas. Kurjeris per saugų atstumą nusirašo pavardę ir dokumento numerio paskutinius 5 skaičius. Kurjeris skeneryje įveda kliento pavardę ir paskutinius dokumento numerio 5 skaičius vietoje parašo. Jei gavėjas atsisako pateikti dok. numerio 5 skaičius, siuntą grąžiname siuntėjui.
Jei esu saviizoliacijoje, ar dėl kitų priežasčių negaliu pasiimti siuntos iš pašto skyriaus, ar gali siuntą už mane pasiimti kitas asmuo?
Siekdami supaprastinti įgaliojimų tvarką ir sudaryti patogesnę galimybę šiuo laikotarpiu gyventojams atsiimti pašto siuntas vieniems už kitus, registruotas pašto siuntas, išskyrus įvertintąsias pašto siuntas bei siuntas su procesiniais dokumentais, įteiksime paštuose asmenims, kurie pateiks pranešimą K11 arba parodys sms žinutę apie tokią pašo siuntą. Laikysime, kad toks asmuo gavo siuntos gavėjo pavedimą atsiimti siuntą gavėjo vardu. Nereikalaujame dokumento iš siuntą atsiimančio asmens karantino laikotarpiu.