Siuntimas ir pristatymas 6. PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS 6.1. Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš toliau nurodytų Prekių pristatymo būdų, atsižvelgdamas į tai, kokias prekes Pirkėjas užsisakė: 6.1.1. atsiimti Prekes (išskyrus Vaistus) iš Partnerio arba Pašto skyriaus. 6.1.2. atsiimti Prekes (išskyrus Vaistus) iš Siuntų terminalo. Šis Prekių atsiėmimo būdas galimas tik tuo atveju, jeigu Prekių svoris ir/arba tūris neatitinka didžiausio leistino Siuntų terminalo valdytojo svorio ir/arba tūrio, kuris nurodytas adresu https://www.lpexpress.lt/Siuntos-Lietuvoje/. Pardavėjas turi teisę Elektroninėje parduotuvėje apriboti Prekių atsiėmimo iš Siuntų terminalo galimybę atsižvelgdamas į neįprastai aukštą arba neįprastai žemą oro temperatūrą lauke; 6.1.3. gauti užsakytas Prekes ir Vaistus per kurjerių tarnybą Pirkėjo nurodytu adresu Lietuvos Respublikos teritorijoje;. 6.1.4. gauti užsakytas Prekes (išskyrus Vaistus) per kurjerių tarnybą Pirkėjo nurodytu adresu užsienyje. Tokiu atveju papildomai yra taikomos Prekių pristatymo į užsienio šalis sąlygos (toliau tekste – „Sąlygos“), kurios yra neatskiriama šių Taisyklių dalis. 6.2. Jeigu Pirkėjas pasirenka Prekes atsiimti iš Partnerio arba Pašto skyriaus, Prekes jis privalo atsiimti ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, skaičiuojamų nuo Elektroninės parduotuvės Pirkėjui el. paštu atsiųsto patvirtinimo, kad Prekių užsakymas jau paruoštas ir pristatytas Partneriui arba Pašto skyriui, gavimo momento. Prekės, kurias Pirkėjui perduoda Partneris, atsiimamos Partnerio arba Pašto skyriaus darbo laiku. Partnerių sąrašas ir jų darbo laikai yra nurodyti Elektroninės parduotuvės interneto tinklapio skiltyje „Vaistinės“. Pašto skyrių sąrašas ir jų darbo laikai yra nurodyti Pirkėjui pildant užsakymo formą skiltyje „Pristatymo vieta“. 6.3. Prekes iš Partnerio turi teisę atsiimti tik Pirkėjas arba trečiasis asmuo, kuriam Pirkėjas perdavė užsakymo numerį. Pirkėjas atsiimdamas Prekes iš Partnerio privalo pateikti el. paštu gautame užsakymo patvirtinime nurodytą užsakymo numerį. Jeigu užsakytas Prekes atsiims ne pats Pirkėjas, užsakyme jis privalo nurodyti asmens atsiimsiančio Prekes (gavėjo) vardą ir pavardę, toks asmuo atsiimdamas Prekes iš Partnerio, privalo pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Pirkėjas įsipareigoja prieš nurodydamas kito asmens duomenis gauti jo sutikimą bei supažindinti jį su privatumo politikoje pateikiama informacija apie asmens duomenų tvarkymą. Prekes iš Pašto skyriaus turi teisę atsiimti tik Pirkėjas. Atsiimdamas Prekes iš Pašto skyriaus Pirkėjas privalo pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. 6.4. Jeigu Pirkėjas pasirenka Prekes atsiimti iš Siuntų terminalo, Prekes jis privalo atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas, skaičiuojamas nuo Elektroninės parduotuvės Pirkėjui el. paštu ir/arba SMS žinute atsiųsto patvirtinimo, kad Prekių užsakymas jau paruoštas ir pristatytas į Siuntų terminalą, gavimo momento. Siuntų terminalų sąrašas yra nurodytas Pirkėjui pildant užsakymo formą skiltyje „Pristatymo vieta“. 6.5 Jeigu Pirkėjas pasirenka gauti užsakytas Prekes per kurjerių tarnybą Pirkėjo nurodytu adresu Lietuvos Respublikos teritorijoje, Prekės Pirkėjui yra pristatomos per 2 (dvi) - 3 (tris) darbo dienas nuo pranešimo apie apmokėjimą už Prekes gavimo dienos, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas tuo momentu neturi reikiamų Prekių. Prekių pristatymą Pirkėjui kurjerių tarnyba vykdo tik darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00. 6.6. Pirkėjas įsipareigoja Prekių užsakymo metu nurodytoje Prekių pristatymo vietoje Prekes priimti pats arba tai gali padaryti trečiasis asmuo, kuriam Pirkėjas perdavė užsakymo numerį ir/ar kitus reikiamus duomenis. Jeigu užsakytas Prekes atsiims ne pats Pirkėjas, užsakyme jis privalo nurodyti asmens atsiimsiančio prekes (gavėjo) vardą ir pavardę, toks asmuo atsiimdamas Prekes, privalo pateikti kurjerių tarnybos atstovui galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Pirkėjas, atskleisdamas užsakymo numerį trečiajam asmeniui, prisiima visą atsakomybę ir neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui. 6.7. Pirkėjas, priimdamas įsigytas Prekes, prieš pasirašydamas Prekių pristatymo dokumentus, privalo apžiūrėti Prekės pakuotės būklę, Prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Jeigu Pirkėjas pastebėjo Prekių trūkumų arba siuntos ir užsakymo neatitikimų, Pirkėjas privalo nepriimti Prekių siuntos ir kartu su kurjeriu užpildyti specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame privalo nurodyti rastus pažeidimus ir informuoti apie juos Administratorių šiose Taisyklėse nurodytu telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu. Jeigu Pirkėjas Prekių pristatymo dokumentus patvirtina be pastabų, laikoma, kad Prekės jam pristatytos nepažeistoje Prekių siuntos pakuotėje, Prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka užsakymą bei pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas. 6.8. Jeigu Prekių pristatymas yra neįmanomas ne dėl Pardavėjo kaltės (pavyzdžiui, Pirkėjas užsakydamas Prekę (-es) nurodė neteisingą adresą, telefono numerį ar elektroninį paštą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas ir pan.), Pirkėjas neatsiima Prekių su kurjerių tarnyba suderintu laiku arba atsisako atsiimti Prekes, Pardavėjas iš anksto neįspėjęs Pirkėjo turi teisę nutraukti Prekių pirkimo–pardavimo sutartį. Jei šiame Taisyklių punkte numatytu atveju Pardavėjas nutraukia pirkimo–pardavimo sutartį, Pardavėjas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžina Pirkėjui už Prekes sumokėtą sumą, tačiau Pardavėjas turi teisę išskaičiuoti iš Pirkėjui grąžinamos sumos Taisyklių 7.6 arba 7.7 nurodytą Prekių pristatymo mokestį, kuris Pirkėjui tokiu atveju nėra grąžinamas. 6.9. Jei Pirkėjo Prekių krepšelyje yra bent viena Prekė, kurios pageidaujamo kiekio Pardavėjas per šiose Taisyklėse nurodytus terminus pristatyti Pirkėjui negali, Pardavėjas apie tai nedelsdamas informuoja Pirkėją Paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir nurodo galimą Prekių pristatymo terminą. Pirkėjui nesutinkant su pasikeitusiu Prekių pristatymo terminu, jis gali atsisakyti užsakymo. Tokiu atveju Pardavėjas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo užsakymo atsisakymo grąžina Pirkėjui pagal ankstesnį užsakymą sumokėtą sumą. 6.10. Pardavėjas nėra atsakingas Pirkėjui už Prekių pristatymo vėlavimą dėl Prekes pristatančios kurjerių tarnybos kaltės. 6.11. Visais atvejais, Pardavėjas nėra atsakingas Pirkėjui už Prekių pristatymo terminų viršijimą, jeigu Prekės nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. 6.12. Šiame skyriuje numatytais atvejais grąžinamas Pirkėjui sumas Pardavėjas perveda į Pirkėjo atitinkamo užsakymo pateikimo metu nurodytą mokėtojo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už užsakymą.